Nuffnang

Tuesday 5 May 2015

ILuminate at Resorts World Genting #138

last 2 weeks, aku dengan Memir pergi jejak puncak Genting Highland with a few other bloggers yang dijemput oleh RW Genting through email. event kali ini berkenaan dengan ILuminate. :)

apakah itu ILuminate?


This is ILuminate!!!! *clap clap clap* oh, mereka bukan ahli kelab illuminati walaupun nama dorang hampir lebih kurang macam tu. dan walaupun rupa dorang lebih kurang Kamen Rider, tapi mereka jugak bukan Kamen Rider dan mereka jugak bukan Power Rangers. KOH KOH KOH. oh lupa, yang kat badan-badan dorang tu ialah LED and berkelap kelip macam lampu and ada orang kawal la senang cerita. 

ILuminate ni pemes masa masuk America's Got Talent season 6 and dapat 2nd runner up masa tu. tapi dorang terus jadi popular gila babi after dapat 2nd runner up tu sampai dapat tittle 'The Best New Act in America' 

so, ILuminate yang dicipta oleh Miral Kotb ini akan berada di Genting Highland dari 3 April 2015 sampai 28 June 2015. tehee. banyak lagi masa terluang untuk tengok show ILuminate ni! for me, memang best gila show yang ILuminate ni buat. dengan menari bagai and berlakon seolah-olah kau tengah tengok teater bergerak yang super ohsem yang berbentuk 3D.

ILuminate n memang da popular gila barabas and dorang pernah buat show dengan BlackEyed Peas and also Christina Aguilera. also pernah buat performance dekat X Factor, Dancing with the Stars, The Ellen DeGeneres Show, Good Morning America, Billboard Music Award and American Music Award.

cool gila kan!!

dengan tema show is 'Artistes of Light' selama 75 minit, memang korang akan terhibur punya la. oh aku suka gila dengan berus lukisan dalam teater (read : show / performance) yang dorang buat masa aku dengan Memir kat puncak Genting. like sheriously, kau macam terawang-awangan dengan storyline yang dorang buat. cool sangat!!





it's look like in the movie atau dalam 3D, but sheriously, ini yang akan korang nampak depan mata once korang tengok show ILuminate kat Puncak Genting nu ha. super coolio barabas kan? hiks.

untuk harga adults

VIP : RM198
PS1 : RM138
PS2 : RM 88

untuk harga kanak-kanak

VIP ; RM 98
PS1 : RM68
PS 2 : RM 48

and show bermula dari 3 April 2015 bulan lepas till 28 June 2015. untuk pemegang Genting Rewards Member, akan ada diskaun untuk korang semua. koh koh koh. untuk maklumat lanjut, boleh klik

www.rwgenting.com

ataupun call je terus

03 2718 1118.

grab your ticket fast and see you there peeps!

2 comments:

  1. Aku macam pernah tengok tau dekat America's got talent 2014 masa pergi Hollywood . Dia menari hip hop pastu Ada lampu neon Kat body

    ReplyDelete

Kalau rasa entry ni best, boleh komen :)