Nuffnang

Showing posts with label family. Show all posts
Showing posts with label family. Show all posts

Wednesday, 7 February 2018

Happy Birthday Ayah #229

Volume 18
Chapter 2
Page 7
Paragraph 19 ; 38
Tajuk : Happy Birthday Ayah!

Hari ni birthday ayah aku. Hehe. and as a good son, I mean, the only son la kan, aku pun beli la kek birthday untuk ayah! Thanks ayah sebab jadi ayah paling awesome untuk aku. :P

sejujurnya , aku dengan ayah tak la rapat sangat sebab waktu aku membesar dulu, ayah selalu kerja non stop sebab nak carik duit untuk kitorang satu family. we are not really come from wealth family , jadi duit tu memang kena carik la kan?

7/2/2018

Hari ni birthday ayah yang ke ... emm, sekejap, kena ambil kalkulator dulu. Ayah lahir tahun 53. Jadi, 2018 - 1953 (Yeah,I still need kalkulator sebab bodoh mencongak dalam otak. HAHAHAHAHAHAHA) , OH OKAY DA KIRA, HAPPY BIRTHDAY AYAH YANG KE 65!

HEHEH, tahun ni ayah da tua sikit tau. Tahun-tahun sebelum ni ayah muda lagi. Masuk 2018 je ayah baru tua sikit. heh. Of course banyak pengalaman aku dengan ayah aku. Tapi yang aku paling ingat sekali ialah there got one time , aku bawak kereta ayah dengan semangat and penuh jayanya. Jayanya la sangat. Acah! >.<

Sebab masa aku bawak kereta ayah tu, aku boleh langgar tiang la pulak. Damn boi. I am screwed la babi. Haha. Bumper depan kereta almost nak tanggal. Memang akan tanggal je kalau aku kopak lagi sikit. Cuak gila nak balik rumah. Tapi bila sampai rumah, ayah relax je

"Takpe la. Ganti baru je."

Sebenarnya, aku memang da dapat agak apa yang ayah akan cakap sebab ayah memang cool sikit. Mak je la bebel lepas tu. Hahahahaha.

Happy birthday ayah!

Selamat hari tua!

Muah ciked. Love you. :3

Hehe

p/s
Sekarang nak diet balik. Tapi ada kek. Emm.


Friday, 7 October 2016

Happy Belated Birthday!!! #216


Happy besday to me!!!! I mean, happy belated besday. MUAHAHAHHAHA. Kek ni kak long aku yang buat. Sedapppp! Lagi la bertambah sedap bila kau seorang penggemar cekelat yang tegar lagi utama. Aku sambut besday tahun ni dengan family je. Lel, padahal sebelum ni tak pernah sambut pun sebab setiap kali besday aku, aku mesti ada kat uni. 

Tahun ni sambut sekali dengan kakak aku sebab besday kitorang dekat-dekat. Besday aku 3 Okt and besday kakak aku 4 Okt. Malam tu makan sedap la and makin tambun la aku since duduk rumah je. haha. Makan kek cekelat, makan sate, makan spageti hommade and memacam lagi la. 

Oh, tak lupa jugak! Shout out to @Asyraf Crescent yang also has same tarikh besday as me! Yeayyy hip hip hooray! Sangat la tak sangka ada jugak blogger yang share tarikh besday dengan aku. Nanti kita makan kek sama sama kay. Haha.

Thanks pada mereka yang wish besday gua di twitter, wattpad dan juga facebook. Facebook tak ramai yang tahu sebab aku hide tarikh besday aku. Haha. Ramai yang wish dekat twitter je la and ada a few siap nyanyi *rolling eyes* dekat whatsapp! Muahahahaha. Gua blushing-blushing bhai bila ada orang nyanyi untuk gua.

Kau tak blushing kalau orang hantar voice note pada lu sambil nyanyi lagu Happy Besday? Fuh, gua pun melting babe. Koh koh koh. Gua akhir-akhir ni memang malas nak update belog. Da la duk rumah tak buat apa, pastu malas pulak update blog. Hahahhahahah. Kau memang la double triple anjeng pemalas. Emm emm, nanti ada la tu aku update bebila. :P

Selamat berjumpa lagi. Babai!



p/s
siapa nak pi sunway lagoon nanti roger gua kay :P