Nuffnang

Showing posts with label playboy. Show all posts
Showing posts with label playboy. Show all posts

Saturday, 30 November 2013

Playboy chapter 3 #58

heya guys, finally aku online balik. sebenarnya aku baru habis cuti mid sem tapi aku tak balik rumah la pun. aku ada amali dekat somewhere sekitar Perak and aku sangat exhausted bila pergi amali tu. terasa nak bercerita pasal amali tu but maybe not today, maybe tomorrow kot. and maybe lusa and maybe tulat and maybe bila datang perkataan rajin dalam diri aku.

cuma one question je la, 

; pernah tak anda semua berkayak selama 2 jam, bergerak dari Jeti ke sebuah pulau tanpa henti ditambah dengan hujan dan angin yang maha kuat. and then lunch di atas kayak beramai-ramai dengan coursemate. 

okay, disebabkan semua orang keep asking me, Playboy please, sambung cerita please, itu la , ini la, hehehe, aku appreciate gila bila all those datang kat aku . tandanya , korang suka la dengan apa yang aku tulis. at least, ada jugak la yang membaca cerita-cerita bangang dengan bahasa yang tak betul yang aku tulis. KAH KAH KAH


dan cerita bersambung.

Zahid bersiap-siap nak pergi ke kelas. Hari ni dia ada 2 jam kelas fizik and 3 jam amali Kimia. kalau nak diikutkan, memang malas je nak datang kelas Fizik. jadah haram dia tak paham dengan Torque and so on tu. tutorial Bio tentang Microorganism, Amoeba jadah tak buat lagi. mampus la dia. malam tadi pergi lepak dengan kengkawan sampai jam berapa. memang tak ingat dunia la. sekarang bila pagi , baru nak gelabah ayam sebab tak siap banyak benda lagi.

Zahid turun dari aras 4 blok dia dan menuju ke pondok bas. dan ye, aktiviti mencuci mata bermula. dia memang suka belajar dekat tempat dia belajar sekarang ni. aktiviti mencuci mata adalah sangat best dan banyak benda yang dia boleh cuci mata. memang senang nak diulas, budak-budak kat sini memang la ada good shape. dia duduk dekat pondok bas dengan roommate dia yang lain.

belajar dekat sini quite okay la bagi dia. belajar okay, kengkawan pun okay, makan pun okay, tempat nak jog pun okay, tempat nak jejalan pun dekat. jadi memang takde masalah untuk dia untuk have fun and belajar pada masa yang sama. dia tak tahu la apa yang dia buat kalau dia dapat belajar kat hulu mana-mana yang super duppa boring tu.

dia cucuk earfon dekat telinga dan lepas tu kedengaran lagu I write you a song  kat telinga. dia malas nak dengar apa yang kengkawan borakkan. dia tengah pikirkan calon yang sesuai untuk dia tiru tutorial bio. tetiba kat tepi dia ada orang duduk. dia tengok tepi. oh, budak sama batch dengan dia. apa nama dia? Halmi? Halim? Hakim? dia tak berapa nak kenal sangat tapi apa yang dia tahu budak tu agak kacak membunuh la jugak.

Zahid tengok budak tu atas bawah. wow. boleh tahan budak ni. kalau dapat cium dia punya bibir kan best. kepala dia mula terpikir-pikir, apa je la nama budak ni. tetiba budak tu pandang ke arah dia. Zahid tersenyum bila dia tertangkap usha budak tu. takkan la dia nak tunjuk muka gelabah pulak. budak tu senyum balik kat dia.

"Zahid right?" tegur budak tu.

"aah. macam mana kau tahu nama aku?"

budak tu buat muka. "kita sama blok kot." lepas tu budak tu gelak sambil tumbuk bahu dia sikit. "kau aras 4, aku aras 3. mesti kau tak tahu nama aku kan?" budak tu buat soalan rambang.

Zahid da terasa nak tergelak dalam hati. pandai pulak budak ni buat tekaan.

"nama aku Hakim."

"ooo, Hakim." kata Zahid perlahan. lepas tu Zahid pandang budak tu. "okay, lepas ni aku akan ingat nama kau. kau budak kuliah mana?" tanya Zahid.

"budak kuliah 6. kau kuliah 9 kan?"

Zahid da kerut dahi. "macam mana kau tahu?"

Budak tu cuma ketawa je. "da bukannya jauh kuliah aku dengan kuliah kau. mesti la tahu. kau je hambar yang tak tahu aku kuliah mana. lagipun kau hotstuff kot. budak-budak perempuan kuliah aku asyik gosip pasal kau je. "

"aku takde intention la pulak nak perhati semua orang and woo." lepas tu Zahid gelak kecil. "since when la jadi hotstuff?"

Hakim just angkat bahu. "gegirl kuliah aku cakap, kau ni hotstuff habis. eh? bas da sampai la. jom!" ajak Hakim. lepas tu budak tu terus je bangun and kejar bas yang da nak sampai kat pondok bas depan kolej dorang tu. Zahid bangun perlahan-lahan dan perhati je budak tu dari belakang.

dia macam tak percaya la pulak yang budak yang dia perhati and terasa nak cium tadi , akan berborak dengan dia dulu. makin senang la dia nak pasang jarum. budak tu pun nampak macam ceria and peramah habis je. mungkin one fine day akan ada la bibir merah yang dia gigit nanti. Zahid senyum and pantas masuk ke dalam perut bas untuk carik tempat duduk.

dia pantas carik tempat kosong and perasan tempat kat sebelah Hakim masih kosong, terus dia duduk kat situ. Hakim duduk pandang cermin and tengok pemandangan kat luar je. dia pandang Hakim dari tepi je sebelum pandang depan. dia tengok fon kejap and bukak inbox. dia pantas balas mesej dengan Taufiq.

Taufiq : hujung minggu ni jom lepak rumah aku.

Zahid : ada apa je kat rumah kau?

Taufiq : ada party sikit. ada aku. ada kondom. HAHAHAHHAHA

Zahid : SHEESSHH. party liar siot. siapa organizer?

Taufiq : semestinya la aku. nak join tak? boleh orgy reramai.

Zahid : geli siot orgy. aku on je. untuk datang join party bukan on nak orgy sana sini dengan siapa-siapa entah.

Taufiq : tak kisah la dude. pukul 11 tau. rumah aku.

Zahid : okies. nak aku bawak apa-apa tak.

Taufiq : bawak telur dengan batang je. and bawak la kengkawan yang best sikit. mana tahu aku boleh ngap sikit ke.

Zahid : bangang

Taufiq : you know me better

Zahid baru tersedar yang Hakim pandang dia. Zahid masukkan fon balik ke dalam kocek. "kenapa?" tanya Zahid pada Hakim.

"takde apa-apa." balas Hakim. "saja pandang kau. hari ni kau ada kelas apa je?"

"kimia, fizik je. kau?"

"fizik je. pastu keluar kejap kot."

"pergi mana?"

"tak tahu lagi. tengok wayang ke apa ke."

"sorang?"

"ye la kot. aku memang selalu keluar sorang-sorang je." pastu Hakim menyeringai kecil.

"seriously la? nak aku temankan?" Zahid saja je pasang jarum.

"nak buat apa temankan? kau kan ada kelas." kata Hakim perlahan tetiba.

" lepas kelas la kita pergi."

"seriously la kau nak temankan aku?"

"da kenapa pulak kau tak percaya?"

"kamon, kita baru borak tadi. pastu tetiba kau okay je nak teman aku pergi entah mana-mana entah. mana tahu aku nak culik kau ke apa ke? tak takut ke?"

Zahid da nak tergelak dengar kata-kata Hakim. "muka kau ni tak nampak macam orang jahat pun." lepas tu Zahid berdiri. "jom turun. da sampai da."

Hakim tersenyum je dengar kata-kata Zahid.




Zahid duduk kat blok B library uni dia tu. dia tengah gigih siapkan tutorial bio dia. ni ada gap sejam kejap. jadi terus dia amik kertas jawapan yang Emier da buat, terus dia belah pergi library untuk copy jawapan. Emier pulak kat depan dia tengah sibuk layan lappy. Zahid syak kawan dia tu tengah baca Manga. maybe Naruto atau Bleach. tak pun Hell Girl ataupun Breeze.

"petang ni kau buat apa je?" tanya Emier tetiba.

"apesal?" tanya Zahid balik. dia berhenti menulis kejap. " aku keluar kejap kot. ada hal sikit. kenapa?"

"alaaaa, ye ke. baru nak ajak pergi gym."

"gym celah mana ada kat sini."

"banyak kot! pusat sukan ada. kolej kita pun ada bilik gym la woi."

"la ye ke? aku baru tahu. tapi, aku tak berapa rajin kot nak pergi gym bagai ni." Zahid da tunjuk muka malas.

"eh? i thought kau pergi gym la Zahid, that's why la aku ajak kau."

"celah mana pulak aku pergi gym?"

Emier buat muka terkejut. "serius la kau tak pergi gym. tapi badan kau buff kot. tough siot."

Zahid da nak tergelak. "ni kejian abadi ke apa? ni tough apanya. saja je la nak keji aku. tahu la badan kau hot gila."

Emier sengih-sengih. "aku cakap jujur ni weh. jom la pergi gym. bosan la pergi gym petang-petang takde kawan."

"malas aku. baik aku pergi jog. boleh jugak cuci mata. duduk kat tempat gym tu, celah mana nak cuci mata." Zahid sengih-sengih je. tapi bagi dia, kat tempat gym tu la ultimate cuci mata. tapi disebabkan dia ni nak cover habis baik dia punya orientation tu, terus dia cakap macam tadi.

"alaaaaa," Emier da tunjuk muka kecewa.

"next time la Emier. bila-bila aku rasa bosan abadi, aku temankan la kau pergi tempat gym tu."

"ye laaaa."

dan lepas tu terus Zahid menumpukan perhatian pada tutorial bio. kadang-kadang otak dia terpikir, Emier ni macam pelik sikit. masa mula-mula dia jumpa Emier masa minggu orientasi, first impression dia terhadap Emier ialah,

'gay.'

tu apa yang gay radar dia cakap la. you know, entah kenapa, bila dia keluar jejalan kat mana-mana, atau pergi mana-mana pertandingan olahraga masa zaman sekolah, dia cepat betul kesan sama ada orang itu straight ataupun tidak straight. dia tak rasa benda gay radar tu dia seorang je yang ada. dia rasa only gay will know siapa yang gay. dan sebaliknya.

jadi nak disambungkan cerita, terus dia amik can nak kenal Emier masa minggu orientasi dulu even bukanlah sama bilik and bukanlah sama grup masa orientasi and bukanlah sama blok untuk orientasi. apa-apa pun, dia amik can je nak kenal Emier and nasib dia agak baik la jugak sebab Emier pun layan dia je borak-borak. well, budak freshie kan? takkan nak tunjuk muka ketat macam apa je bila orang tegur. mahunya kau kena pulau sebab tunjuk muka ketat macam baru kena cucuk botox. and since that orientasi week, dia dengan Emier agak rapat la jugak. dan makin rapat bila dia dapat tahu yang dia dengan Emier ni ialah sama kuliah.

tapi, bila kenal Emier lama-lama, tetiba dia rasa yang Emier ni straight la pulak orangnya. dan nampaknya gay radar dia da salah. dia tak tahu la pulak since when gay radar dia ni boleh silap. -,- tapi entah la. kadang-kadang dia rasa Emier ni sangat normal bila borak-borak dengan budak tu. borak dari hal gegadis, hal bola, hal sukan, hal itu dan hal ini. tapi kadang-kadang macam tak la pulak sebab Emier ni bila nak tidur mesti akan peluk dia *kalau Emier tumpang tidur kat bilik dia je la.* dan paling ultimate pasal Emier ialah dia agak anti dengan budak gay. kata Emier.

"seriously dude, aku benci gay. you have ball. act like one. fuck a girl not a boy. I give a true fact and I dont give a fuck whoever yang tak suka apa yang aku cakap."

masa tu dia gelak-gelak je kat depan Emier and cakap " bapak falsafah kau ni. tak sangka la pulak aku." pastu dia gelak bantai maha kuat. tak pepasal je muka Emier tu da merah padam. tapi dalam hati dia siapa yang tahu. Dia macam terfaktab la jugak sebab tak sangka la pulak yang Emier will be a guy yang akan benci gay amat-amat. dia sangat tak sangka dan dia punya gay radar silap 100%. haih. kat dunia ni, macam-macam umat manusia yang dia boleh jumpa.

"woi Zahid." panggil Emier tetiba. "da siap ke belum? kelas lagi 10 minit je. kau meniru ke apa? apa lambat betul kau salin jawapan."

"da siap ni. tunggu sat." terus Zahid kemas pencil case dengan test pad dia. pastu terus campak masuk beg dan tolak kerusi masuk ke dalam meja. "okay jom." ajak Zahid sambil senyum pandang Emier.

"okay jom."




Hakim dengan Zahid jejalan and pusing-pusing dalam Mid tu. Zahid ikut je si Hakim tu masuk kedai sana sini. sumpah tengok gaya da macam suami isteri pergi belah belah. yang buat Zahid macam naik angin sikit bila si Hakim tak beli barang apa-apa lagi.

"Hakim," panggil Zahid. "kau nak beli apa je ni? aku rasa macam kita da tawaf satu mid ni."

Hakim senyum kambing. "sorry la Zahid. aku sebenarnya nak jejalan je. aku just nak beli buku je tapi aku takut kau bosan kalau kita terus pergi MPH, that is why aku saja pusing mana-mana dulu." makin lama Hakim cakap makin perlahan.

Zahi tergelak kecil. "haila Hakim ni. apesal la tak cakap dari tadi je. jom terus pergi MPH. kita beli buku. aku bukannya judge orang. come on la Hakim. just go je la. what? kau ingat aku nak gelak kalau aku tahu kau ni ulat buku ke?"

Hakim diam tak menjawab. diorang berdua mula bergerak menuju ke MPH. Zahid pandang Hakim.

"Hakim, listen here." panggil Zahid. "aku tak judge orang la. dan aku tak akan ejek kau kalau kau ni feel amazed dekat Einstein atau idola kau ialah Newton."

"heyyyy. I'm not that nerd." bangkang Hakim. "I do read books. tapi bukanlah tahap skema letromagnetik macam tu. aku baca novel normal je pun macam dari Lejen Press , Fixi and some cool stuff yang lain-lain."

Zahid senyum kecik. "mana la tahu kan."

dan lepas tu Zahid terus temankan Hakim membelek buku dekat MPH. tapi tak lama pun dia ikut belakang Hakim sebelum dia jumpa rak komik. terus dia capai Lawak Kampus dan baca diam-diam dekat situ. bosan baca Lawak Kampus, dia tengok sekeliling MPH untuk mencarik kelibat Hakim. budak tu still tengah sibuk memilih novel mana hendak dibeli. terus dia bergerak ke rak lain.

dia bukanlah ulat buku sangat. dia bukanlah suka baca buku. sepupu dia, Haikal suka baca buku macam si Hakim ni. baca Lejen Press, Fixi and all that. masa dulu, dia pernah jugak teman Haikal pergi Pesta Buku Antarabangsa dekat PWTC.

"aku nak carik Fixi la." kata Haikal.

"huh?" Zahid buat muka pelik. "ada jual basikal ke kat sini?"

terus lepas tu Haikal tunjuk muka menganjing dekat dia dan dia mula rasa something fishy. bila dia dengan Haikal sampai dekat satu booth tu, dia dongak tengok nama booth tu. mata dia mengecil. dia baca perlahan-lahan 'buku fixi'

dia pandang Haikal. "I thought u want to buy a bike la Haikal." Zahid da nak tergelak. sumpah dia terasa macam bangang abadi.

"silly punya cousin. memang ada jual basikal dekat pesta buku." lepas tu dia dengan Haikal gelak-gelak. 

cakap pasal Haikal, tadi Haikal rasanya macam ada hantar wassap dekat dia. Zahid bukak wassap dia.

Haikal : minggu ni kau balik tak?

Zahid da kerut dahi. da kenapa tetiba budak ni tanya aku balik ke tak. Zahid membalas

Zahid : tak tahu lagi. awat?

Haikal : just asking je la. kalau tak balik, jom lepak somewhere. da berapa lama tak lepak sesama ni. namanya je tempat belajar nak dekat tapi jumpa nokharom susah.

Zahid : set the day and date la. then kita hang out.

Haikal : okies. nanti aku bagitahu. Chow dulu. bai.

Zahid : Okbai.

lepas hantar wassap terakhir tu, dia pandang sekeliling lagi. Hakim tengah tunduk membaca something. Zahid malas nak kacau, terus dia bergerak ke bahagian bahasa inggeris. ye ye je la kau ni Zahid bergerak ke bahagian bahasa inggeris. cakap pun tunggang terbalik, ada hati nak try baca. dia capai Diary of Wimpy Kids. dia pernah tengok movie ni. tak sangka la pulak Wimpy Kid ni daripada buku rupanya. lepas tu dia selak membaca satu persatu muka surat.



ada seseorang cuit bahu dia. dia berpaling "jom." Haki rupanya.

"da bayar?"

"da." lepas tu Hakim senyum. "jom pergi makan. lapar la." rungut Hakim. budak tu usap-usap perut. lepas tu, Zahid and Hakim keluar dari MPH and carik tempat untuk makan.

"nak makan kat mana?" Zahid terasa macam bawak budak kecik jalan-jalan la pulak. Haih. tetiba dia terasa Hakim ni terlebih comel la pulak. sabar je la nafsu. jangan kau nak tetiba imagine pelik-pelik kat tempat awam ni.

"tak kisah la Zahid. asalkan yang boleh kenyangkan perut aku ni." lepas tu Hakim gigit bibir aikit.

"kau tahu tak kau comel?" tanya Zahid tetiba.

Hakim pandang Zahid. lepas tu Hakim angkat bahu. "entah. kau la manusia pertama yang puji aku. and what is the main reason la kau puji aku? serius pelik."

"aku kan baik abadi, sebab tu la aku puji kau."

"seems legit reason kau. and addition, kau tahu tak yang kau kacak habis." tetiba Hakim cakap macam tu pulak.

Zahid angkat kening pandang Hakim. "and what is the main reason of yours?"

"aku? da memang kau handsome. aku puji je la." Hakim sengih nakal.

"such a weird boy."

"aku tahu. kau bukan orang yang pertama cakap aku macam tu. tapi kau la orang pertama yang aku puji handsome."



Hakim dengan Zahid tunggu komuter dekat stesen komuter. kalau tengok dekat board masa, ada lebih kurang 10 minit lagi untuk next komuter sampai. Zahid pandang Hakim yang tunduk baca buku apa entah. rambut Hakim yang ikal sedikit kat bahagian hujung terbang sedikit sebab kipas menghala ke arah mereka berdua. dia rasa Hakim ni macam tak berapa nak straight sangat. dia rasa je la. sejak gay radar dia tak betul teka orientation Emier, dia terus malas nak meneka orientation mana-mana budak dekat kolej dia tu. dia malas nak amik tahu walaupun dia rasa macam ramai je budak-budak kat kolej dia yang macam tak berapa nak straight tu.

Hakim tetiba pandang dia sambil betulkan rambut dia yang agak serabai. "apesal pandang aku je dari tadi?"

"kau ni baca buku ke curik-curik pandang aku sebenarnya?"

"curik-curik pandang kau sebenarnya. kau ingat aku boleh fokus baca kalau asyik kena tenung je dari tadi?" keji Hakim.

memang la -,-, kadang-kadang dia segan sendiri bila dengar jawapan dari Hakim. jawapan Hakim tu tak boleh nak straight forward lagi ke? tak pandai simpan and jaga perasaan orang betul. kadang-kadang dia yang rasa malu and blush sendiri bila dengar tekaan dari Hakim sebab mostly tekaan dari Hakim adalah betul.

"kenapa tenung aku?" tanya Hakim lagi.

"saja je."

"kau minat aku ke?"

"tu soalan apa tu?"

"random question." lepas tu Hakim terus sambung baca buku dia tu.

komuter dari arah seberang sampai dan berhenti di stesen Mid yang seberang. komuter belah diorang tak sampai lagi. awkward moment ever untuk Zahid.

tak lama kemudian, komuter sampai dan pantas keduanya masuk ke dalam koc dan Zahid masih tidak menjawab soalan Hakim tu. Hakim pun buat bodoh je and muka bukak topik lain.


*****************************************************************



okay , tamat cerita untuk chapter 3. watak baru nak berkembang :3 that is why banyak watak baru. happy reading and thanks sebab membaca :) kalau tak best, buat-buat suka baca je. hahaha


p/s
esok ada test. selasa ada test. rabu ada test. khamis ada test. haila :(


Thursday, 17 October 2013

Playboy chapter 2 #54

aku da siapkan chapter ni pada jam 1106 malam, 14 Oktober 2013 atas alasan aku bosan duduk dekat rumah padahal esaimen berlambak and Amali Taman Negara yang tak siap nak urus lagi. hahahahahhahaa. masa buat cerita ni, aku asyik terpikir je yang harapnya reader tak keliru bila baca all those story. dan tak terkeliru antara ASRAMA, PLAYBOY dan juga REMAJA. semua cerita ini adalah berlainan dan sila jangan campur adukkan. heh. maybe REMAJA and ASRAMA ada kaitan la but PLAYBOY is something else sebab watak utama dia ialah Zahid dan bukannya Haikal. so, hope you guys tak terkeliru masa baca cerita ni! selamat membaca!!! :)







sebelum baca Chapter 2 , sila baca Chapter 1 untuk elakkan kekeliruan ye :) cerita PLAYBOY, tiada kena mengena dengan cerita ASRAMA atau REMAJA. cerita PLAYBOY hanya untuk PLAYBOY sahaja.

again, sila baca Chapter 1 of PLAYBOY semua untuk elak kekeliruan :)

@Chapter 1 of PLAYBOY

Selepas setahun + beberapa bulan kemudian

Zahid tanggalkan langsir dekat ruang tamu. peluh da meleleh dari dahi turun ke dagu pastu jatuh dekat T shirt. bahagian dada baju da basah habis. kalau perah pun da boleh buat lap tingkap. Haikal tak balik rumah untuk Hari Raya Haji ni. dia balik rumah roomate dia kat Kedah nu ha. jadi, dia kinda forever alone jugak la dekat rumah ni. sekarang ni dia dengan Haikal masing-masing belajar kat Asasi lepas habis zaman SPM tapi masing-masing belajar kat Asasi yang berlainan tapi still dekat antara satu sama lain. Haikal pun bukan nak ajak dia sama pergi Kedah. haih. diam-diam je pergi utara. mak dengan ayah da keluar pergi surau untuk tolong apa-apa yang patut. dia je macam anak derhaka sikit tidur dari pagi sampai petang kat rumah. bila bangun tidur, mak dia da tinggalkan pesanan untuk tanggalkan langsir dekat bahagian ruang tamu. esok ada tetamu nak datang. da kat asasi asyik belajar semedang je, jadi kat rumah ni la masanya nak tidur tunggang terbalikkan?

Zahid angkut langsir yang da tanggal tu lepas tu bawak pergi bakul baju-baju kotor. dia sumbat je sekali langsir kotor tu kat situ. da memang untuk kain-kain kotor kan? so, sumbat je la. lepas tu terus dia bukak fridge and gogok air dari botol 1.5 liter kat dalam tu. kalau mak dia nampak, sah-sah da kena pelangkung dengan kuali sebab perangai tak senonoh dan tak guna cawan. mak dia mesti akan bebel dan cakap, "apa guna wujudnya cawan kalau kau tak tahu guna."

lepas minum, dia terus pergi masuk balik ruang tamu dan duduk dekat sofa hadap TV. dia bukak channel sukan dan harapkan ada game yang best sikit untuk dia layan malam ni. sambil tu dia capai fon kat meja kecik sebelah sofa. berpuluh wechat dengan whatsapp yang masuk fon dia. dia scroll satu-satu sambil pengulas kat TV ulas pasal Bungee Jumping. dia still penat sebenarnya dan mengah lepas cabut langsir kat ruang tamu ni. da la langsir semua tahap nak tinggi mak haih je. memang aku ni tinggi macam Yao Ming tu takpe la jugak. dia usha satu persatu wechat dekat fon dia tu.

dia sebenarnya tertunggu-tunggu wechat dari seseorang. budak Olahraga yang dia minat sangat tu. tak tahu kenapa dia minat sangat dengan budak tu. antara banyak-banyak orang yang dia kenal, budak tu adalah satu-satunya yang jenis tak melayan dia sangat. maybe sebab budak tu pun jenis yang kaki one-off macam dia jugak. ataupun budak tu memang jenis yang main-main tarik tali merpati. Zahid gigit bibir. dia klik gambar budak tu kat Wechat. serius jantung dia berdegup laju sebab dia -,- oh my, apa da kena dengan aku ni. tak mungkin aku suka dia.

dia hantar wechat dekat budak tu.

Zahid : yellop

dan selepas tu, tiada balasan.

Zahid tunggu, dia layan Bungee Jumping dekat TV jap. 1 minit, 5 minit, 10 minit, 15 minit. takde balasan jugak. Zahid terus masuk bilik, tukar baju, capai fon, capai kunci motor, capai kunci rumah. sebelum tu, dia sempat tinggalkan pesanan dekat emak dia yang dia akan pulang lewat malam ni. dia kunci grill rumah, letak kunci bawah pasu sebelum start enjin motor dan keluar dari rumah itu. destinasi? masih tidak tahu.




Zahid berhenti dekat satu taman perumahan tu. dia park motor dekat bawah pokok mangga dan takde siapa yang akan nampak dia sangat park motor kat situ sebab takde sumber cahaya yang banyak di situ. da macam perompak habis. hahahaha. macam bangang je kau ni Zahid. dia tahu dekat hujung lorong tu ialah rumah number 75. dan dia juga tahu penghuni rumah number 75 tu ialah budak olahraga yang dia minat tu. kronik kan kau sampai usha rumah dia. Zahid pun tak tahu la kenapa dia nak usha sangat. cerita dan kronologi Zahid-budak Olahraga tu bermula sebegini

1) Zahid jumpa budak tu kat pertandingan olahraga . masa tu dia masuk 4 times 100 and budak tu masuk Lompat tinggi. dia duduk kat tepi budak tu and berborak.

"sekolah mana?" tanya Zahid mulakan perbualan.

budak tu tetiba tersenyum manis. Zahid yang memang pantang nampak budak jambu, terus target masa tu jugak untuk rasa bontot budak tu.

"somewhere. masuk pertandingan apa?"

"4 times 100." Zahid senyum. saja nak jual minyak dan senyuman dia tu. "panas la hari ni. jom teman beli air kejap."

lepas tu Zahid dan budak tu keluar dari stadium dan menuju ke stall yang terletak di luar stadium.

"nama apa?" tanya Zahid.

"Ekid."

"oooo, umur kau berapa? masuk pertandingan apa kat sini?" tanya Zahid mesra.

"aku masuk lompat tinggi. tapi kau dahsyat la. masuk 4 times 100. menang saringan pulak tu tadi." puji Ekid. "nama kau apa?"

"eh." Zahid da malu-mula tetiba. " nama aku Zahid. kau usha aku ke apa tadi? tadi bukan kau tak tahu ke aku masuk pertandingan apa? ni tetiba terus tahu team aku menang."

Ekid gelak-gelak je lepas tu.

"aku 17. kau?"

"aku baru 16"

"laaa, kau muda setahun dari aku la." Zahid lagi la bertambah suka bila tahu yang budak tu lagi muda dari dia. kalau sama tahun pun okay je. tapi kalau jambu muda, getah dia tu memang kenyal habis. tu yang lagi lazat.

"kau nak air apa?" tanya Zahid. "aku belanja."

"eh?" muka Ekid da terkejut. "tak payah la belanja aku. aku bawak duit ni ha. kang terhutang pulak dengan kau."

"kalau hutang, lain kali boleh bayar." jawab Zahid and then lepas tu senyum manis dekat Ekid. budak Ekid tu pulak da tergagap-gagap nak jawab.

"em, ye la. tak kisah la nak belanja ke apa." jawapan Ekid tu makin lama makin perlahan. Ekid da malu-malu bila kena tenung dengan Zahid macam tu. bagi Zahid , tu semua taktik dia je nak tundukkan seseorang. nampak sangat si Ekid ni budak bergetah habis sebab asyik malu-malu je bila kena kacau dengan dia. syaiton dalam badan Zahid da nak menari-nari sebab dia bakal habuan baru lagi. oh anak ikan!

Zahid tak habis-habis usha peha putih si Ekid tu dalam perjalanan balik menuju ke stadium semula. kat tangan Zahid ada plastik milo ais manakala kat tangan Ekid pulak ada plastik Teh O Ais.

"jangan risau la." kata Zahid. "aku belanja."

Ekid senyum lebar. "thanks!" lepas tu dia sisip sedikit air Teh O Ais tu. Ekid pandang Zahid lama. Zahid yang tengah husyuk tengok saringan 200 meter kat balapan pandang Ekid balik.

"kenapa kau pandang aku macam tu."

"kau baik."

"aku tahu. kau ni macam tak pernah jumpa orang baik je dalam hidup kau. " Zahid gelak kecik. "nak number fon boleh?"

"eh? nak buat apa?"

"best lepak dengan kau. lepas ni boleh lepak lagi." jawapan lazim Zahid memang sebegitu rupa. setiap kali jumpa anak ikan dan ingin mintak number fon dari sesiapa, tu je la modal jawapan dia. lepas tu Zahid senyum lama sambil pandang Ekid. 1,2,3,4,5,

"emm okay." kata Ekid.

ting tong! Hati Zahid da bersorak. hahahahahhahahahahaha, see, tak sampai 5 saat je budak Ekid tu da bagi number fon kat dia.

"ni number fon aku, 01X XXXXXXXXX"

"okies." Zahid tekan-tekan keypad fon sebelum simpan fon dalam beg sandang. "Thanks Ekid."

"welcome."

2) pertemuan kedua, Zahid jumpa dengan Ekid dekat rumah Zahid, masa ni semua family dia pergi bercuti dekat somewhere. Zahid yang amik Ekid dekat rumah budak tu and bawak Ekid pergi balik rumah dia.

"mana semua family kau Zahid?"

"keluar bercuti. jom masuk bilik aku." Zahid da tersenyum nakal. Ekid malu-malu nak ikut Zahid masuk dalam bilik budak tu. Zahid da bersorak dalam hati sebab bakal dapat budak virgin untuk hari ni. mesti ketat dan dia tak sabar nak dengar raungan budak tu bila kena cucuk dekat bontot nanti.

dan memang betul tekaan Zahid, budak tu menjerit kuat sebelum tangan dia tutup mulut budak tu untuk rendahkan suara jeritan tu. Ekid genggam lengan Zahid kuat. Zahid perlahan-lahan cium bibir budak tu sebelum batangnya masuk ke dalam lagi. Ekid mengerang kuat sambil tangannya meraba-raba lengan Zahid tanda tak keruan.

"Zahid please." air mata Ekid meleleh jatuh. "sakit sangat. stop kejap please. nanti kita sambung lagi." rayu Ekid. dia cuba menolak dada Zahid dari terus rapat dengan dia lagi.

"syhhh." Zahid cuba tenangkan Ekid. dia gigit sedikit bibir Ekid. tangan dia usap rambut Ekid. dia pandang mata Ekid dalam-dalam. Ekid kerutkan dahi sambil pandang dia. sakit sangat agaknya. kata pun first time. virgin sangat! "cuba tenang, relaks. jangan kemut bontot tu. kasi tenang je. biar batang aku masuk kay." Zahid cium dahi Ekid sebelum lap peluh kat dahi Ekid. Ekid tutup mata tanda rela dengan Zahid lepas tu. bila Zahid rasa yang Ekid da bertenang sedikit, dia sorong ke dalam sikit batang dia. Ekid da menggigil lepas tu kerut dahi dan pegang lengan Zahid kuat balik. lepas tu Zahid tenangkan Ekid lagi sampai gigil budak tu hilang. tak lama lepas tu, Ekid mula enjoy dengan sorong tarik si Zahid dan mula mendesah kuat.

bagi Zahid, walaupun Ekid tu first time main dengan mana-mana jantan dan dia dapat teruna budak tu, Ekid memang wow even baru first time main! memang tak rugi dia dapat teruna budak ni dulu. yang paling best bila Ekid pancut time batang dia tengah fuck lubang budak tu. memang pemandangan yang sangat cun la. dan Ekid pancut kali kedua tak lama lepas tu. ah, budak baru main memang senang sangat pancut. time Ekid kemut tu, dia terasa macam nak pancut berdas-das je kat lubang bontot budak tu tapi ditahan dulu. dia nak rasa nikmat budak ni kaw-kaw punya.

dan dia memang beruntung sebab Ekid memang superb walaupun baru first time main. paling comel bila Ekid malu-malu nak mandi sama dengan dia lepas tu. Ekid kata dia malu nak bogel sama-sama. Zahid da gelak-gelak je. tadi tak malu la pulak main sama-sama. sekarang baru nak malu .


3) prinsip seorang Zahid yang dia tak akan kejar sesiapa pun. orang yang akan kejar dia. tapi dia naik bengang pulak bila Ekid tak contact dia almost 2 weeks after main dekat bilik dia dulu tu. terus dia call Ekid dan ajak berjumpa.

dan pertemuan ke 3, Zahid jumpa Ekid dekat Midvalley.

Ekid dengan kulit putih dia tu agak kemerah-merahan bila budak tu tercungap-cungap dapatkan dia kat depan panggung wayang. "sorry lambat." ucap Ekid mengah.

"jom masuk wayang." ajak Zahid terus tanpa pandang muka budak tu. dia sengaja je buat macam tu sebab dia nak balas dendam. how come la budak tu boleh tak mesej atau call dia langsung. adakah budak tu da jumpa orang lain atau budak tu jenis da tak layan dia lagi. oh shit. lepas tu aku yang call budak ni ajak jumpa. terasa macam aku terhegeh-hegeh pulak. aku akan pastikan budak tu tergila-gilakan aku.

Zahid duduk dekat seat couple tu. dia amik F1 manakala Ekid amik F2. Zahid hulur pop corn tapi Ekid tolak. Zahid bisik dekat telinga budak tu.

"busy ke. tak mesej aku pun lepas hari tu. ke da jumpa orang lain atau tak suka apa yang aku buat hari tu?"

Badan Ekid keras kejap once Zahid berbisik dekat telinga budak tu. Zahid tersenyum nakal dekat Ekid.

"kenapa?" tanya Zahid berbisik sambil tangannya mula berjalan ke sekitar peha Ekid.

"Zahid." kata Ekid sambil menggeliat. "stop." dia tolak tangan Zahid.

"kalau tak nak macam mana?" Zahid mula letakkan satu tangan dia kat belakang kerusi Ekid. Zahid mula buat kerja gila.

"Zahid, nanti orang perasan la."

"aku cuma nak tahu kenapa kau tak contact aku da lepas hari tu." tanya Zahid straight forward. Zahid kembali kepada kedudukan asal dia dan mula pandang ke depan.

"bukan tak nak contact atau apa. tapi aku busy sikit la Zahid."

"busy buat apa?"

"ada la." jawab Ekid cuba berlindung.

"okay, aku da malas nak tanya da."

Ekid pandang Zahid perlahan-lahan. "kau marah aku ke?"

dan Zahid diam tak jawab soalan tu.






serasa Zahid, kejadian tu da lama berlaku. almost one year jugak dorang tak contact atau apa-apa. Ekid terus diamkan diri lepas dorang berjumpa dekat panggung wayang tu. dia pun malas nak contact atau tanya khabar atau apa-apa. pergi masuk longkang la Ekid tu. dia pun da start busy nak SPM , amik lesen , keje part time, pastu dapat result SPM and then busy nak uruskan hal asasi dia. ni pun baru teringat pasal Ekid bila bukak wechat. actually, bukan la baru teringat. -,-  almost everyday teringat pasal Ekid and keep wondering, haih, kenapa la budak tu tak contact langsung? macam bodoh je kan walaupun dia da jumpa bermacam-macam orang kat uni dia tu.  yang gersang, yang jual badan, yang serah diri, yang ngada-ngada, yang nak kena tendang pun ada, tapi dia asyik terpikir pasal Ekid je. dia syik tertanya-tanya je, apa je la kerja si Ekid sampai busy tak melayan dia. ke Ekid tipu dia masa tu?

-,-

adakah kau baru kena tipu Zahid? terasa diri ni jadi bangang abadi pulak tetiba. dia susah nak terima kenyataan sebab Ekid macam menidakkan kehadiran dia dan tak layan dia. Ekid la budak yang first tak melayan dia sangat. dia macam eager nak tahu sebab tu je. sebab kenapa Ekid macam tak layan dia sangat. ke kau ada jumpa orang lagi gempak dari aku? kalau dia dapat kenakan Ekid tu kan bagus. dalam kepala otak dia tetiba muncul idea jahat nak kenakan Ekid hanya kerana tak melayan dia dulu. sekarang Ekid mesti busy nak hadap SPM. SPM da tak lama pun. esok pulak sambutan hari raya aidil adha.

tetiba Zahid ternampak seseorang. -,- eh jap. tu bukan Ekid ke? Zahid nampak Ekid tengah berjalan keluar dari kedai runcit dan mula menuju balik ke rumah dia. Zahid start enjin motor dan terus menuju ke tepi Ekid.

"yosh!" tegur Zahid dulu.

Ekid terkejut. "Zahid!"



Zahid dengan Ekid duduk dekat kedai mamak tu sambil hadap antara satu sama lain. lepas Ekid letak barang-barang runcit dekat rumah, dia dipaksa ikut oleh Zahid ke kedai mamak ini dan nasib baik dia sempat capai helmet.

1) Zahid yang paksa
2) Zahid nak penjelasan
3) Zahid merempit macam cilaka

dia teguk liur pandang Zahid. Zahid dari dulu sampai sekarang tak berubah. bila kali terakhir dorang berjumpa? tahun lepas agaknya masa tengok wayang sama-sama. lepas tu terus tak jumpa sebab dia busy tolong family dia. dan dia bukan sengaja tak nak contact Zahid tapi dia busy tolong family dia. daripada dia habiskan kredit mesej Zahid, baik dia simpan duit tu je untuk bayar yuran ke apa ke. mesti Zahid ingat dia ni jenis budak yang entah apa-apa. tapi sejujurnya dia memang nak contact Zahid tapi apakan daya, dia bukan orang senang. dia tak suka Zahid tengok dia as a useless person.

mesti Zahid ingat dia tak suka contact Zahid. dia pandang Zahid perlahan-lahan. Zahid tengah telefon dengan siapa entah. Zahid tengah pandang jalan raya. kalau nak ditelek Zahid dari atas sampai bawah, sumpah dia terasa amazed dengan Zahid sebab Zahid still kacak bergaya macam dulu. tak berubah pun. pakai slack perang pastu t shirt merah yang ada peluh kat dada dia, oh , dia mampu telan liur je la bila tengok Zahid macam tu. Zahid biasa-biasa je tapi cara pembawakan dia tu. menarik.

"da habis telek aku?"

"errr." Ekid tak tahu nak cakap apa.

"how's study?" tanya Zahid.

"errrr."




Zahid baring terlentang atas katil. tadi dia da kata awal-awal dekat Ekid sebelum budak tu masuk ke dalam rumah.

"belajar rajin-rajin. lepas tu mohon tempat belajar sama dengan aku. nanti senang aku nak tolong apa-apa kalau kau ada masalah ke apa."

Ekid hanya senyum nipis sebelum angguk dan masuk ke dalam rumah.

"kalau ada apa-apa masalah, jangan lupa contact aku." pesan Zahid buat kali terakhir.

"okay!!" Ekid angkat ibu jari tanda dia mendengar.

tetiba dia teringat masa Ekid pegang pinggang dia bila dia saja amik lap tajam. terasa seronok kenakan Ekid tadi. ke sebenarnya dia seronok sebab Ekid pegang pinggang dia sekejap masa tu. -,- damn Zahid.

Zahid amik headphone dan terus berdentum lagi Escape Dance - Bunkface dekat telinga. kita berehat je la malam ni. esok petang da nak kena balik hostel. lusa pulak da start kelas. haih. malasnya la nak masuk kelas balik. siapa cakap zaman lepas SPM ni best. terasa macam lagi tak best ada la. ada pro and cons dia la actually. pro dia agak bebas sedikit. cons dia kelas tak menentu sana sini.

apa-apa pun, dia akan tunggu Ekid bulan Mei tahun depan masa kemasukan pelajar baru. oooo Ekid! Just can't wait for you. kalau aku tetiba jadi syaiton, memang habislah la kau Ekid. lagu Escape Dance berganti dengan Bunk Anthem dan berganti dengan lagu lain dan lagu lain sambil otak Zahid ligat berfikir macam mana nak kenakan Ekid nanti.





tamat!! aku berharap je la yang semua orang tak terkeliru masa baca all those cerita sebab aku takut korang terkeliru end up fed up membaca dan sikap yang aku baru nak pupuk iaitu marilah membaca amalan mulia terkubur begitu sahaja. -,-  HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA. kalau ada sebarang pertanyaan atau tidak paham, boleh la komen ye. sekian :)

siapa ada nak kongsi apa-apa cerita, boleh la hantar email ke

n_anne93@yahoo.com

p/s

banyak nyamuk woi masa aku buat chapter 2 ni -,-; haih. dugaan betul.


Saturday, 7 September 2013

Playboy chapter 1 #48

sorry lambat update blog ni. aku busy masuk dalam hutan with all those ceramah. :) alhamdulillah, kursus aku da habis selama 4 hari 3 malam dalam hutan. memang sengsara habis bagi aku sebab kaki aku still sakit and berdarah la jugak kadang-kadang masa berjalan sana sini masa kursus tu. apa-apa pun, tak nak merungut banyak sangat about that hurt leg because I know maybe Him want to test me or whatever He want. sakit adalah penghapus dosa. wahahahahahaha, kekdahnya macam bagi kuliah :)

okay, apa-apa pun, here we go, with the new story, new chapter, new watak, new storyline, new gaya penceritaan. maybe akan jadi best, maybe akan jadi tak best, you as a reader, then you guys read and judge :)

PLAYBOY

Bab 2

Zahid matikan lampu bilik dan baring katil sambil selubung dengan selimut. Dia berharap je la esok pagi tak wassalam tidur dalam kelas sebab mengantuk. Dari atas katil dia tu, boleh nampak jam kat dinding da tunjuk pukul 11 malam. Awal lagi nak tidur. Jadi untuk mengisi masa lapang malam tu, tangannya mula meraba-raba batang kat dalam seluar pendek bola dia tu. usap-usap, gosok-gosok. Pastu gentel-gentel telur dengan puting sendiri. Serius rasa horny gila sekarang ni padahal petang tadi baru layan redtube. Perghhh, kalau dapat fuck bontot sekarang ni, memang dia terasa heaven gila.
Bulan lepas, dia dapat anak ikan baru. Bontot tip top. High class punya. Virgin lagi masa dia baham budak tu atas katil. Meronta-ronta budak tu menggeliat bila kena jilat dekat leher dengan telinga. Pastu merengek mintak kena fuck bila belasah puting budak tu.  Sekali dia bagi batang, meraung raung pulak sampai leleh air mata pastu mintak ampun suruh stop. Memang tak la dia nak stop once da jumpa lubang sedap. Anak ikan tu budak sekolah lain. Takde maknanya nak carik anak ikan satu sekolah. Kang mampus kena bambu dengan bebudak lain kalau tahu yang dia ni suka fuck bontot dari cipap gebu perempuan. Anak ikan dia tu comel. Boleh tahan. Jumpa kat pertandingan Olahraga MSSD. Budak tu masuk lompat tinggi. Dia pulak masuk 4 times 100. Dia tegur budak tu masa budak tu tengah duduk berehat. Tengok figure badan budak tu je pun da boleh buat dia leleh mazi masa tu. terus je la dia tegur masa tu jugak.
Tak sangka dia pulak yang budak tu bagi respons sebab budak tu memang nampak straight habis. Amik number fon, terus save kat fon. Dalam masa seminggu je, budak tu da terbaring lesu kat atas katil dia. Aduiiii, cepat betul serah diri kat dia. Tapi bukan masalah dia pun, yang penting dia puas, budak tu pun puas sampai mintak nak lagi sebab katanya best. Hahahaahahha, mula-mula kata sakit, pastu da sedap mintak lagi. Dia on je. Asalkan adik dia puas, dia pun rasa bahagia. Hahahahahahhahahahaha. Keji gila kau Zahid. Zahid makin horny bila asyik teringat anak ikan dia tu. batang da makin tegang macam nak tercabut kat dalam seluar. Dia bersyukur je la kalau ada yang sanggup hisap batang dia sekarang. Oh, adik dia serius mintak kena belai. Sabar je la sayang. Esok kita baham anak ikan lagi.
Dia cabar diri sendiri.  Malam ni simpan air mani dulu. Tak nak pancut banyak-banyak. Kang nanti tak pasal-pasal esok lesu je pastu ngantuk. Nak elak horny, terus dia pasang headphone kat telinga sebelum dengar lagu Anna Molly – Incubus berdentum kuat kat telinga. Perlahan-lahan dia tertidur sambil adik dia juga elok tertidur dalam seluar bola kecik dia tu. sabar ye adik comel. Esok kau dapat la lubang yang kuat kemutannya lagi.




Zahid duduk dalam kelas 5 Sains tu. pagi tadi mak dia ada pesan, malam ni nak jemput sepupu dia dari KLIA. Jadi, malam ni jangan nak merayau pergi mana-mana. Malam ni dia baru la nak berjumpa dengan anak ikan dia tu. budak-budak lain pun ada ajak lepak main snuker, lepas tu layan gian karok sejam dua. Tapi da mak dia paksa, nak buat macam mana. Yang ni angin pulak, apesal la tetiba sepupu dia balik dari luar negara. Da elok-elok duduk oversea tu, duduk je la sana. Kalau aku ada peluang amik high school dekat oversea tu, memang aku duduk sana tak nak pindah pastu hari-hari dapat bontot. Hahahahahahahaha. Keji gila perangai kau Zahid. Sebab tu Allah suruh kau duduk Malaysia je. tak nak kasi kau dapat sifilis ke herpes ke jadah semua tu.
“woi Zahid. Malam ni lepak Jinggles tak?” tanya kawan dia. Masa ni dorang tengah lepak dalam kelas tunggu cikgu Kimia masuk untuk mengajar. Tahun ni da nak amik SPM tapi aktiviti nakal dia malam-malam still je berjalan tak henti. Takde la nakal mana pun. Kalau tak jumpa anak ikan untuk buat projek kat taman mana-mana, dia akan main Basket dengan kengkawan kelas dia. kalau tak main basket dengan kengkawan kelas, dia akan main basket dengan budak-budak taman yang free. Tak main basket, dia main skate pulak. Kalau da tahap cibai bosan baru la dia pergi lepas gian join underground gig kat mana-mana. Tapi kalau super bosan, dia akan main snuker lepas tu layan gian karok dengan lagu-lagu Old Skool.
“tak boleh la Pajang. Aku ada hal malam ni. kena teman mak aku pergi KLIA. Tengok la kalau sempat aku lepak Jinggles. Korang buat apa je malam ni?”
“macam biasa la. Lepak Jinggles, basket seround dua dengan budak taman sebelah, pastu balik rumah, tidur, bangun balik, pergi sekolah, belajar, makan, minum, malam sambung main basket balik. Non stop routine.” Pajang sengih.
“keji.” Zahid sengih jugak. “kau tak lepak pulak dengan awek kau hari ni?”
“nope, awek aku ada cheerleader practise la. Malas aku layan dia. Kang nanti dia kalah, dia marah aku jugak. Perempuan, kompleks.”
Zahid tergelak kecik tapi dia setuju je dengan kata-kata Pajang tu.
“weh, Zahid. Da siap latihan math? Nak tiru kejap.” Terus je Pajang duduk sebelah Zahid. Zahid pulak malas nak layan terus je bagi buku dia. “kau buat latihan apa?” tanya Pajang.
Zahid tunjuk buku yang dia tengah buat latihan tu. “bio. Kau ni memekak la. Nak meniru pun bising ke?” terus lepas tu Pajang buat latihan math diam-diam kat sebelah Zahid. Pajang ni bestfriend dia dari tadika lagi. Jadi memang cakap kasar macam nokharom. Kalau dia cakap sopan-sopan dengan Pajang dia rasa pelik. Pajang pun tak pernah cakap baik suci kudus sopan lagi teratur dengan dia. Hari-hari guna ayat makian je. tapi takde la 24/7 sebut babi, kepala bana semua tu. ada masa, boleh la guna all those word. Tapi most of the time, they use it.
“kenapa perempuan kompleks?” tanya Pajang. Dia pandang Zahid. Zahid terdiam kejap dan pen dia berhenti menulis. Tapi dia tak pandang Pajang pun. lepas tu , dia sambung menulis kat buku latihan bio dia tu. Pajang pun lepas tu terus menulis jawapan math yang dia tiru tu. “aku tak paham betul dengan awek aku tu. aku mesej dia, dia kata dia busy ada latihan sana sini. Tapi bila aku senyap tak tanya dia apa-apa, dia kata aku tak care la apa la. Kebangangan apa pun aku tak tahu, at the first place , dia kata dia busy. So, aku tak nak ganggu la. Kang nanti konsterasi terganggu. Kalah pertandingan , menangis bebel kat aku jugak. Tapi bila aku tak mesej, dia pulak yang bebel macam-macam. Womens are complex enough.”
Zahid senyum je. dia tak tahu nak bagi komen apa dekat Pajang. Nama Pajang yang betul ni Faizan tapi sebab apa entah jadi Pajang pun tak tahu. Nak kata Panjang melayut, takde la pulak. Pasal isu perempuan kompleks si Pajang ni, dia tak berani nak komen apa-apa sebab dia bukannya minat budak perempuan. Hahahahahahhahahahahaha. Anak ikan dia semuanya lelaki dan tak kompleks macam si awek Pajang tu. tapi kadang-kadang ada jugak anak ikan yang dia jumpa lagi kompleks dari perempuan. Macam sundal ye pun jugak.
Tapi anak ikan yang paling latest budak sukan ni memang tip top. Dia suka habis. Badan smooth je. Badan atlet la katakan. Body memang cantik tip top. Yang penting bontot mantap dan sedap. Perangai tak ngada-ngada. Tu yang dia suka lebih.
“apesal kau tak couple dengan mana-mana budak Zahid?”
“couple. Hahah..” Zahid tergelak macam cibai. “kam on, malas kot couple. What is the main purpose nak couple la woi? ” Bagi dia, couple tu remeh. Memang tak la dia nak couple dengan mana-mana budak. As long as dia tak couple, kehidupan dia pun tak kena kongkong. Dia nak ke mana-mana pun bebas je. bayangkan kalau dia couple dengan siapa-siapa entah. alahai, bosan. Kena hadap muka yang sama je. pastu hadap lubang yang sama je, hadap telur yang sama je. bapak hambar hidup aku. Kalau single, boleh main banyak lubang. Banyak lubang, banyak variety. Banyak ragam boleh jumpa, banyak posisi boleh try.  Hahahahahahahaha, kekejian terserlah dalam hidup seorang Zahid. Tapi setiap kali nak main, safety first la. Nasib baik abang yang jaga 7e tu kaw tim je dengan dia setiap kali nak beli kondom. Lube? Guna air liur sudah. Pastu pam kuat-kuat sampai meletup keluar air. Perghh, nikmat.
Adui babi. Buat latihan bio , pastu pikir benda lain, pastu gersang sorang-sorang dalam kelas. Nasib baik la adik bawah tak tegang dalam seluar. Kalau tak masak. Pajang ni da la suka main raba-raba. Aku pun tak paham apesal Pajang ni suka sangat meraba orang. Dia pernah tanya Pajang. Masa tu dorang keluar lepak dekat TS.
“pajang, apesal kau suka raba orang?” isu Pajang suka meraba ni. bukanlah terhad kat dia sorang je. Pajang ni pemes dulu sebab suka sauk telur orang. Macam tahi dan itu sangat kekejian. 
“cuba kau tengok tu.” tunjuk Pajang. Zahid tengok arah yang Pajang tunjuk tu. “kau nampak tak perempuan dua orang tu. pegang-pegang tangan,holding their hands.”
Zahid pandang Pajang. “so, kau buang tabiat ke nak stalk perempuan. Mampus awek kau marah kalau tahu kau usha perempuan lain.” 
“abaikan pasal awek aku dulu, kalau perempuan, nak bagi dorang rapat ialah pegang-pegang tangan, peluk bahu masa shopping. Dude! Lelaki tak pegang tangan masa dorang keluar jalan-jalan. It’s kinda weirdo for men to holding kawan dia punya tangan. Tapi not for girls. Perempuan pegang tangan sebab dorang nak sense of sisterhood. They want to feel it. That is why dorang pegang tangan. Jadi, lelaki...”
“so, you are tryin to say that lelaki meraba sebab nak feeling the brotherhood.”
“there you go dude.” Pajang sengih sambil tumbuk bahu dia perlahan. “macam ni.” terus Pajang raba dia punya batang. 
“babi la kau!” Zahid da gelak-gelak. Pajang pun gelak setan. “agak-agak la nak meraba woi. Public kot.”
“brotherhood dude, brotherhood.”
“kepala bana kau!”
“women are so complex.” Bebel Pajang tak habis lagi.
“kau clash je la dengan dia kalau dia tu kompleks sangat. Budak CBN bukan seorang. Kau carik je la lain. Apa susah. Carik yang low profile. Ni aku tengok si awek kau tu macam da nak terkeluar dia punya apam tu.”
“WOOO.” Kata Pajang tetiba. “easy breath tiger.”
“what?”
“jangan kata kau minat awek aku.”
Zahid terus pandang Pajang. “kalau kau terasa nak kena rogol, try la cakap macam tu lagi. Aku pandang apam dia tak bermaksud aku suka dia gila. Sama la jugak aku pandang adik kau, tak bermaksud aku suka kat kau.”
Pajang diam. “okay, aku tak nak cakap apa-apa.” Terus Pajang diam buat latihan math.
Zahid da nak tergelak dalam hati. haih. Pajang, Pajang. Nasib baik sama umur dengan aku. Kalau kau ni budak junior jambu entah mana-mana entah, da lama kau ni jadi lohong aku je. da la jambu, rambut pacak-pacak, senyuman manis. Apesal la kau sama umur dengan aku Pajang. And why la at the first place kau ni jadi kawan aku. Nak berangan inzal pasal kau pun rasa serba salah. Bodoh la Zahid pikir inzal pasal kawan sendiri. da macam bangang abadi.




Zahid dengan emaknya berada dekat food court KLIA sementara tunggu kehadiran keluarga Mak Usunya. Mak usu ni adik emak. Emak dia ni pulak anak kedua dalam adik beradik dia. Baru la Zahid tahu yang sepupu dia tu je yang akan pindah balik kat Malaysia and bukan the whole family. Mak usu  just hantar 3,4 hari ni untuk uruskan hal persekolahan anak dia. Zahid sibuk cuci mata pandang sana sini. Emak dia pulak sibuk baca novel melayu jiwang dengan cermin mata tebalnya.
“kenapa Haikal sorang je pindah balik kat sini. Kenapa Mak Usu tak pindah sekali?” tanya Zahid dekat emak dia.
“kalau dia pindah sini, siapa pulak nak duduk kat Ireland tu. siapa nak teman Pak Usu kau keje kat sana?” mak dia pandang dia.
“jadi, kenapa pulak Haikal pindah Malaysia. Duduk dengan kita pulak tu.”
“Haikal sakit sejak kemalangan tu.”
“sakit apa. Mak tak bagitahu dekat Zahid pun. Zahid ingat dia da sihat.”
“da kau tak tanya. Mak pun tak cakap la.”
“Haikal sakit apa mak? Teruk ke?” Zahid bertanya lagi.
“dia cuma tak ingat je.”
“tak ingat?”
“hilang ingatan la. Ni apesal lambat sangat tangkap?”
Zahid hanya berkata OOOO sahaja sebelum dia terdiam. Haikal sepupu dia tu da hilang ingatan? Ni memang wow dan dia sangat terkejut. Haikal tu sepupu yang dia paling rapat. “teruk ke kemalangan dia dulu tu emak.” Sebelum ni dia memang malas nak tanya dekat emak dia pasal Haikal. Dia cuma tahu sepupu dia tu kemalangan tapi tak tahu kena langgar dengan apa.
“hit and run. teruk la jugak. Mak usu kata kena langgar dengan kereta masa nak pergi sekolah. Mula-mula dia okay je. takde masalah till one day bila dia bangun tidur, dia tak ingat apa-apa. Mak Usu kata, mula-mula keadaan Haikal tu teruk la jugak sebab tak tahu nama dia apa. Siapa adik beradik dia. He totally lost.”
Zahid da terkejut habis. “kesiannya. Kalau dia tak ingat Zahid macam mana mak?” Zahid da kesian dengan Haikal. Kesian jugak dengan family Mak Usunya. “dia ingat lagi tak family dia sekarang?”
“entah. Mak pun tak tahu Zahid.” jawab maknya.
“he looks really critical.” Kata Zahid perlahan
“sebab tu la Haikal balik Malaysia. Tinggal dengan kau. nak kembalikan ingatan dia balik. Dia banyak dengan kau masa zaman kecik-kecik dulu. Dia rapat dengan kau. kan masa dia kecik-kecik dia banyak kali tidur kat rumah kita. maybe mak usu pikir kalau dia tinggal dengan kita , ingatan dia akan kembali perlahan-lahan. Kita pun nanti akan balik kampung sekali sekala.” Maknya minum air kejap.
“jap, maknanya Haikal akan sekolah dengan Zahid sekali la ea?” tanya Zahid. Tapi entah kenapa dia teruja!
“ye la. Da tu nak sekolah mana lagi, da dia tinggal dengan kita.”
“woah!!” Zahid da suka habis. “bestnya!”
“mak tahu kau mesti suka punya.”
Zahid tersenyum lebar. Haikal tu sepupu sama tahun dengan dia. Dia ni anak tunggal. Zaman kanak-kanak memang hambar gila la. Jadi memang Haikal ni paling rapat dengan dia. Dulu masa kecik pergi main sama-sama, mandi sama-sama, pakai baju sama-sama, tidur sama-sama. Dia suka kalau Haikal ada dekat dengan dia. Bukanlah suka as a fall in love. Bangang nak suka kat cousin sendiri. Dia suka sebab Haikal ni macam adik beradik dia. Dia selalu buat Haikal ni macam adik dia. Dia teringin nak ada adik. Haikal ni pulak baik je masa kecik-kecik. Selalu kena buli. Jadi dia protective gila la kat Haikal. Like seriously protective gila, tapi takde la pulak dia nak carik adik angkat ke apa. Yang jadi anak ikan tu, anak ikan je la. Takde istilah adik angkat ke apa.
“nanti Haikal tidur kat mana?”
“dia tidur dengan kau je la. Senang dia nak ingatkan ingatan dia balik. Buat la pillow talk ke apa ke.”
“sangat perempuan.” Kata Zahid perlahan sebelum tergelak kecik. actually dia takut kalau dia buat sesuatu dekat Haikal je nanti. Last dia jumpa Haikal bila? Raya last time. Haikal buat jantung dia dup dap sebab budak tu sangat comel dengan baju raya dia warna pink tu. Tapi tu la, takkan nak buat kat cousin sendiri. Sounds really wrong. Fetish gila kau ni, dengan sepupu sendiri pun nak baham.
“tak mati pun Zahid kau buat pillow talk dengan dia.” Kata emaknya pendek sebelum suap makaroni dalam mulut. Fon emaknya berbunyi lepas tu. terus emaknya pakai cermin mata dan carik fon dalam beg tangannya.
Klik.
“hello, da sampai ke?” emaknya lepas tu diam kejap. “okay, kejap lagi kita jumpa dekat bawah kay. Takde la. Ada Angah dengan Zahid je ni. abang Ngah kau keje.” Lepas tu mak dia diam sebelum cakap, “ Okay. Babai.”
Emaknya pandang dia. “dorang da sampai ke emak?” tanya Zahid walaupun dia da tahu jawapan dia. Orang melayu memang suka tanya soalan yang da tahu jawapan dia apa. Budi bahasa katanya. Entah la. Melayu memang pelik.
“aah, jom. Kita tunggu kat bawah. Dorang tunggu luggage kejap.”
“wokies. Jom.” Lepas tu terus Zahid dengan emak dia pergi ke balai ketibaan.



Like seriously, Haikal yang baru ni memang hambar. Dari KLIA tadi, dia punya la teruja peluk Haikal, budak tu just senyum janggal bila kena peluk dan salam dia je. serius Haikal yang da hilang ingatan ni pelik dan hambar dan diam. Pastu dalam kereta, Haikal pandang luar je. Mak usu dengan mak dia je yang bertukar-tukar cerita. Dia pulak banyak benda nak story dengan Haikal. Banyak benda nak share. Tapi budak tu, end up diam je. tak tahu nak cakap apa da. Serius rasa sedih gila. Serius dia nak kembalikan ingatan Haikal supaya Haikal tak jadi makhluk ganjil bila kena peluk dengan dia. Haikal sebelum ni bukannya tak pernah kena peluk dengan dia. Selalu je. Tapi setakat peluk je la. Takde maknanya nak lebih-lebih. Mahunya kena pelangkung dengan budak tu kalau buat lebih-lebih kat dia. Selalu macam pelik jugak la apesal si Haikal ni takde awek. Dia pernah jugak tanya dulu, Haikal just kata,
“couple? Bitch please.”
Terus lepas tu gelak macam cibai. Like seriously, rindu nak borak dengan Haikal. Zahid pandang je Haikal dari tepi tapi budak tu husyuk je pandang pemandangan kat luar. Lepas tu Haikal pandang dia dan senyum sikit.
Last raya masa diorang jumpa dulu, dia dengan Haikal still bergelak ketawa macam nokharom. Buat lawak bangang. And still tidur sama-sama kat rumah dia. Kongsi-kongsi cerita macam selalu. Dan dia rasa best gila sebab bila Haikal ada lepak dengan dia, dia terasa macam ada adik yang boleh sharing. Haikal ni pun memang selalu sharing masalah kat dia. Serius feeling adik beradik. ooo, I miss Haikal :(



“so, you are Zahid. My cousin aite?” tanya Haikal perlahan. masa ni da kat dalam bilik tidur Zahid da. Letak barang and baju and all those stuff milik Haikal. Tak banyak pun barang yang Haikal bawak. Baju, komik, gitar dia, dan barang-barang penting yang lain. Zahid duduk kat katil dia. Haikal duduk kat sebelah Zahid. Saiz katil Zahid ni jenis yang queen. Jadi memang kongsi je la. Dia tak terliur pun nak buat pelik-pelik kat Haikal. Buat kat cousin sendiri adalah sangat pelik. Buat masa ni dia nak fokus kembalikan ingatan Haikal je.
“yap. My dearest cousin. Dulu kau rapat dengan aku kot. Sangat rapat.” Kata Zahid perlahan. dia main-main kaki kat karpet.
“oh ye ke.” Haikal da tunjuk muka sedih, “ aku memang tak ingat kau la. Sorry. Aku try to remember masa aku kat Dublin dulu, tapi it is just make my head more hurt. Serius sakit.”
Zahid tersengih. “naaaa. Tak payah paksa. Kalau tak ingat aku takpe. Yang penting kau da ada kat sini. You are my bestfriend ever kot. Tak salah kita create new bestfriend. Kau still manusia yang sama Haikal. Orang yang sama. Kenangan takde takpe, asalkan kau masih hidup lepas accident tu.”
Haikal tersenyum sampai nampak dimple. “actually, aku nak tahu banyak benda. Boleh tak kau cerita kat aku masa zaman kita kecik-kecik. Aku cuma ingat yang aku ada main dengan seorang budak lelaki, kutip buah rambutan. Kejar kucing pastu kurung dalam tong sampah. Baling mercun kat bebudak perempuan.” Haikal sengih. “tu je la aku ingat. Tu kau ke Zahid?”
Sumpah Zahid terasa nak nangis. Haikal, kau memang buat memory lane betul la. “malam ni kita borak. Sekarang ni kita makan dulu then  aku bawak kau jalan-jalan pusing KL. Aku rasa kau pun da lupa jalan kat sini.” Zahid da gelak. “aku tak nak kau sesat je. aku rasa nak pergi BB pun kau lupa.”
“err, memang lupa. BB itself pun aku tak tahu apa.” Haikal senyum je. Zahid balas senyuman. Sejak budak ni hilang ingatan, dia da tak gelak. Asyik senyum je. gelak la Haikal. Gelak!!! Aku nak dengar cousin aku gelak macam manusia bukan senyum macam robot je.
“kau memang tak ingat apa-apa langsung ke? Kawan-kawan sekolah? Jiran sebelah rumah, haiwan peliharaan? awek kau?”
“huh? Aku ada haiwan peliharaan ke dulu?”
Zahid da tergelak. “takde la, aku gurau je. kau jenis yang tak suka kucing sebab kau ada alahan kat bulu dia. Tapi aku tak tahu la kalau sejak dari hilang ingatan ni, kau da tak alergik.”
“entah la. Aku pun tak tahu sebab kat sana dulu, aku duduk rumah je. kalau keluar pun tak jumpa haiwan ke apa ke. Err Zahid.”
“yap, apa dia?” masa ni Zahid tengah tengok fon. Balas mesej dengan anak ikan dia. Dia pandang Haikal.
“kita rapat tahap mana?”
Zahid pikir-pikir dalam kepala. Rapat tahap mana? Entah la, dia sendiri tak tahu nak tafsir rapat tu macam mana. Dorang memang la rapat tapi ada certain things dorang tak share. Contohnya macam hal dia dengan anak ikan dia. Hal yang dia ni tak straight. Dia tak bagitahu dekat Haikal. Nak mampus? Sekali kena pandang serong dek budak tu macam mana? Mahunya malu nak jumpa setiap kali hari raya atau family gathering.
Dan Haikal pun tak bagitahu secret things about dia. “ada benda pasal kau yang aku tahu, aku akan bagitahu. Kalau aku tak tahu,” Zahid angkat bahu. “then aku tak boleh nak cakap apa la. Eh da la. Jom makan dulu. Nanti kita sambung lagi kay.”
“ouh okay.”
“tapi Haikal, serius kita rapat dulu, kau da macam adik aku.” Kata Zahid perlahan.
“err, kita bukan sama umur ke?”
“aah, tapi aku da anggap kau ni macam adik aku dulu. Semua probs kau share.”
“ouh.” Tu je Haikal jawab.



okay, tamat. tajuk first memang macam biasa bosan nokharom. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH, okay, mata pun da berat. selamat tidur and sleep well semua. sorry tak best. even aku baca sendiri pun terasa hambar dan tak tahu nak betulkan part yang mana.

p/s
aku ada 3 cerita yang aku dapat dari email. bila aku senang, aku post kay :) doakan aku cepat sihat ye :)