Nuffnang

Wednesday 18 November 2015

Game 3 Fakta. #168

1) aku pernah ada skandal dengan seorang CEO company dekat Malaysia ni. a long time ago.
2) Benda yang aku paling fobia and dekat dunia ni ialah tempat sempit.
3) Aku pernah koma masa zaman aku kanak-kanak.

nama game ni ialah 3 Fakta. 3 Fakta kat atas ni ialah pasal aku. 2 Fakta ialah betul dan satu fakta ialah salah. kau orang rasa, fakta mana yang betul and fakta mana yang salah?

aku selalu main game ni dengan kengkawan aku . bila main game ni, perghh, memang la kau rasa yang kawan kau ni banyak lagi rahsia yang dorang simpan dari kau. HAHAHAHAHAH. kadang-kadang banyak fakta kelakar yang aku tak tahu pasal kawan aku.

game ni sesuai dimainkan masa kau tengah bosan-bosan atau tengah picnic tepi pantai dan sebagainya. game ni pun boleh dibuat sebagai tukar ganti kepada game truth or dare. boleh la start main dengan kengkawan korang, heh. by the way, saja nak uji engkorang. mana agaknya fakta kat atas tu yang betul and mana agaknya yang salah?

p/s
Mockingjay part II da nak keluar woi!! ni yang rasa nak serbu IOI ni. hahahaha.


7 comments:

  1. Jawapan betul dapat apa?aku nk tahu sebelum jawab..ekekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Takde hadiah. ni game saja saja je :))

      Delete
  2. No. 3 kan? aku tak rasa no 1 sebab mostly orang berduit prefer yang full package (sado+hensem) model looks. No 2 pun less likely, sebab kau tak takut tempat tinggi and banyak terlibat aktiviti sukan ekstrem so its impossible kau takut tempat sempit. Dahh.. cepat bagi aku hadiah. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa yang nombor 3? Haha. 2 fakta adalah betul. 1 fakta adalah salah. Haha. Yang mana satu betul? Yang mana salah? Yang nombor 3 kau pilih tu, kau rasa betul ke salah? Haha

      Delete
  3. No 1, salah..no 2 dan 3 betul....betul tak tekaan i?..hehehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Nanti i kasi tahu jawapan kat next entry kay.

      Delete
    2. Haha. Nanti i kasi tahu jawapan kat next entry kay.

      Delete

Kalau rasa entry ni best, boleh komen :)