Nuffnang

Friday, 14 August 2015

Cikgu sekolah yang errr gay? #154

aku rasa jaw aku da boleh cecah lantai sekolah kebangsaan tu tengok Papan Kenyataan depan mata aku. aku tengok senarai guru bertugas sesi pagi. oh. aku ke sekolah kebangsaan tu sebab nak uruskan hal pendaftaran anak buah aku yang akan ke darjah 1 tahun hadapan. aku baca perlahan-lahan nama cikgu lelaki yang ada dekat situ. ini tak mungkin. NO. it cant be. kalau ada gerakan kartun, mungkin korang akan nampak ilustrasi kartun yang geleng kepala bersungguh-sungguh. '

macam mana cikgu Pedofilia tu ada mengajar lagi dekat sini? sebab seingat aku dia pernah masuk lokap sebelum ni atas kesalahan pedo. urghh. bunyinya memang la tak berapa nak menyenangkan untuk kau dengar tapi itu hakikatnya. lepas tu aku kol kawan aku.

"aku ingat cikgu X da tak mengajar lepas kes dulu tu."

" oh, dia dibebaskan dengan ikat jamin and lepas tu pindah rumah. tapi dia tak pindah sekolah. lagipun dia tak bersalah. ada janda mana tah yang fitnah dia padahal janda tu kena reject dengan dia. lepas da kena reject, dia buat la tuduhan macam-macam cakap cikgu tu buat benda tak elok kat anak dia. padahal semua orang tahu cikgu tu baik kot and janda tu je yang melebih."

"tapi kan, aku rasa, cikgu X memang bersalah kot. kau percaya la cakap aku. dia pernah BJ aku kot. dia la orang pertama yang BJ aku."

"gosh dude. aku tak percaya. is it real?"

"tiada yang benar melainkan semuanya benar-benar belaka."

aku pun kadang-kadang tak paham dengan manusia yang ada nafsu dengan budak-budak. budak-budak sekolah yang masih hijau, tak tahu apa-apa , yang nak kegembiraan dengan happiness melampau.  haila. -,- dunia ni memang la. aneh sungguh-sungguh.

p/s
malam ni nak makan abc lagi. yeayyy

13 comments:

  1. Well...berbagai orang berbagai ragam...kan...tapi pedo...hmm...Amir tak paham orang2 yang camnie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan awak sorang je mir. hahahaha. gua jugak tidak paham.

      Delete
  2. Utk panduan sume- org2x pedo ni malangnya ramai la akan cari pekerjaan yg membolehkan diorg rapat ngan bebudak- so cikgu adalah salah satu profession kegemaran pedo ni. So utk yg ada anak buat etc, nasihatkan/ bgtau diorg if ada sesape sentuh bhgn bdn yg tidak sepatutnya, cepat2x bgtau mak ayah. Tp kes cikgu-anak murid tak sekronik kes sumbang mahram ayah-anak, sbb sumtime ada mak2x bingung tahap gaban yg akan bekap laki diorg dr percaya anak sendiri (sori, terlarik topik ciket).

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tengok dekat drama, selalu mak memang lagi percaya suami dari anak dia sendiri. HAHAHAHHAHA. tapi naturally orang memang macam tu kan. percaya pada hsuband sendiri. tapi nak buat cemana kalau husband sendiri ada nafsu yang luar biasa.

      Delete
  3. hurm, pelik2 taste manusia akhir zaman ni..

    btw, hensem tak cikgu tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye , memang pelik. punya la banyak manusia lain, kenapa nak jugak dekat budak2? gua idok lerrr paham keadaan itu. btw, cikgu itu tak hansem. sekian.

      Delete
  4. Mcm kenal pulak sapa cikgu tu shark... Hahahahha

    ReplyDelete
  5. tapi budak budak sekarang pun bahaya kecik kecik sekolah rendah dah pandai 'macam macam'...hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye. Budak budak zaman sekarang memang aneh

      Delete
  6. Ngerinya ada cikgu pedo.
    Nasiblah takda bad experience ke apa dulu.

    ReplyDelete
  7. Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah seorang Pengusaha Butik yg Sukses, kini saya gulung tikar akibat di tipu teman sendiri, ditengah tagihan utang yg menumpuk, Suami pun meninggalkan saya, dan ditengah himpitan ekonomi seperti ini, saya coba buka internet untuk cari lowongan kerja dan secara tdk sengaja sy liat situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya Saya pun langsug hubungi beliau dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan hanya 3 hari, Alhamdulilah benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan, Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita semua, cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya, Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan Tlp Aki Di 0852-9827-5599 atau KLIK DISINI PESUGIHAN AKI MAULANA Wassalam

    ReplyDelete

Kalau rasa entry ni best, boleh komen :)