Nuffnang

Friday 26 August 2016

Remaja ; Tale of Haikal Luthfy #211

Hai guys!!


Volume I of REMAJA boleh didapati dalam bentuk soft copy!!!! Yeayyyyy!!! Setelah sekian lama, alhamdulillah :)))) Aku dengan publisher so far berpendapat, kitorang akan go on with soft copy version terlebih dahulu sebelum go on with Hard Copy version. Dum dum dum. 

Jadi, apa beza soft copy version and hard copy version? 

Soft copy version akan datang dengan tambahan beberapa cerpen di penghujung cerita makanala hard copy version tidak akan those cerpen. Jadi soft copy version akan lebih panjang sebab consist of several cerpen.

Macam mana nak dapatkan soft copy, Volume I of REMAJA ni?

Buat sesiapa yang berminat nak beli Volume 1 of REMAJA, boleh contact / whatsapp / texting saya di talian berikut

017 6326242

Apa maksud Sharky, Volume I? Akan ada Volume II ke?

Volume I of REMAJA actually ialah cerita ASRAMA which is masa ni Haikal , si watak utama berada di tingkatan empat. Manakala Volume II of REMAJA ialah cerita di mana Haikal berada di tingkatan lima. Jadi, jangan terkeliru okay.

Apa beza soft copy yang dijual dengan jalan cerita yang sedia ada di blog?

It is totally different. Aku boleh cakap, apa yang ada pada blog, dan apa yang ada soft copy / hard copy (soon!) of REMAJA is totally different! Like 80% different! So, yeah. Korang tak boleh nak cakap jalan cerita itu sama ke apa ke. Nak tahu apa yang beza, jeng jeng jeng, korang kena la beli!

Saya lebih berminat dengan hard copy. Dimanakah saya boleh dapatkan ia?

Hard copy atau dalam bentuk buku so far, aku dan publisher hold terlebih dahulu sebab nak tengok market. If this soft copy goes beyond and wild!!! which is what I hope , *giggles* then hard copy akan muncul di pasaran. But, apa apa pun, you guys need to help me make this soft copy terjual dengan jayanya. Hiks. Sesungguhnya, saya sangat bersyukur jika ada sesiapa sudi membeli segala karya saya. :P

Sharky ni boleh dipercayai ke?

Of course! Haha. sesungguhnya saya percaya pada balasan akhirat dan siapa tipu, dapat dosa, masuk api neraka. Hiks.


Again, sesiapa yang berminat nak membeli, boleh contact / whatsapp / texting gua di talian berikut ; -

017 6326242

p/s
Excited!


5 comments:

Kalau rasa entry ni best, boleh komen :)