Nuffnang

Monday 16 June 2014

Finally saya Merdeka! dan ke Korea #95

tamat sudah semester 4 aku. last paper aku ialah Wildlife Management. aku punya la tersengguk-sengguk baca sebab malam tadi kampoi baca 16 topik. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH. bijak sangat buat perancangan saat-saat akhir. last-last aku tertidur depan laptop dengan lampu petisyen pun terbukak, dan juga tertidur sambil mengharap texting yang tak kunjung tiba.

weehuuuu. barang semua pun da hantar balik rumah. abang ipar tersayang amik tadi. tu pun sesat, jenuh aku amik dia kat pintu 16. HAHAHAHAHAHA. tu la parah bila uni besar sangat sampai pintu 16 pun aku tak ingat kat mana . lepas tu sibuk tanya pak guard. dan nasib baik dia hafal kedudukan pintu 16 tu.

petang ni lepas beli barang eletrik kejap, tengok wayang sepam dua. lepas tu terus chow cin cau naik motor balik rumah. tak sabar nak guling-guling kat tilam sendiri. tak sabar nak guling-guling kat rumah sendiri. tak sabar nak jumpa bantal golek pujaan hati.

untuk Remaja, aku akan cuba update la. if sempat, aku akan update sebelum aku fly. heh. aku akan fly ke Korea Selatan khamis ni dan hanya akan balik Julai 17, 2014. doakan aku selamat pergi dan balik ye :)


aku rasa tu je kot. till the end. adios amigos. babai. assalamualaikum!

p/s
aku rasa, aku memang tak pernah bernasib baik dalam hal-hal perasaan. saya seorang yang corny.






9 comments:

  1. Congrats dh abes xzam....selamat bercuti...tc!..and about u slalu gagal DLM hbgn u kne kuat.u msh muda... jalani ape yg U Ade skrg..
    - Mr fi-di......

    ReplyDelete
  2. en. shark bila nya nak hapdet cite playboy..bersawang dah hakim dgn zahid dalam KTM Komuter tu...

    ReplyDelete
  3. HAV FUN ON UR TRIP BRO!!!!
    jgn lupe REMAJA ye

    ReplyDelete
  4. Nak jd cam ko r shark..jalan sana sini cam bezt je..jgn lupa masukan hisya dlm remaja..hehe..

    ReplyDelete
  5. seronok la dapat pi Korea...have fun due...:)

    ReplyDelete
  6. Byk duit dpt jln jln . Jap sana jap sini .

    ReplyDelete
  7. selamat menikmati kemerdekaan.
    good luck on ur results.
    erkk.. no remaja for 1 month T_T

    ReplyDelete
  8. Salam and hai shark..
    I love read your blogger, and i have to take 3 day to finish read all your blogger.. seriusly 3 day.. ok this my comment is YOUR BLOGGER IS BEST.. That all and i still wait you update your blogger. *^▁^*

    ReplyDelete
  9. Alamak... tak tahu nk sokong team mana... paan atau Fid???

    Klau lah Paan ni tak sial tak rogol Haikal dan main2kan perasaan dia sbb nk menang iphone, mmg aku bekap Paan. -.-

    ReplyDelete

Kalau rasa entry ni best, boleh komen :)