Nuffnang

Thursday 27 March 2014

Hot air balloon fiesta 2014! #82

#24 Tak nak sambung cerita A**** A Y*** ke? Cerita tu pun best jugak walaupun cerita straight.. Haha~ :)

KAH KAH KAH! first of all, mana kau tahu aku ada tulis cerita tu? kadang-kadang aku musykil je dengan beberapa orang yang dapat tahu akaun facebook sebenar aku apa. ada even yang jumpa twitter sebenar aku apa. and even juga aku punya blog -,- perghhh. HAHAHAHAHAHAH, okay, back to the question, aku ada je tulis panjang lagi untuk cerita tu tapi cuma tak post lagi dekat alam maya. tunggu la bila-bila, kalau ada masa dan kesempatan , aku akan post dekat sini pulak. -,- tapi ada ke yang nak baca cerita super duppa straight? errr. 

buat sesiapa yang nak tanya apa-apa, atau komen apa-apa mengenai blog ini, atau tanya pasal aku ke apa ke, atau pasal cerita ni ke apa ke, atau pendapat apa-apa ke, boleh la drop by dekat sini

@Google Drive Form    <-- really simple form  :) selamat menulis!








see you there!!!  jom ramai-ramai ke Hot Air Balloon Fiesta dekat Precint 2, Putrajaya.:)) start dari 27 March 2014 which is today till 30 March 2014 (ahad!) start dari 630 pagi till 930 malam. ke 1130 malam. tak ingat da. -,- HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA. 

apa-apa pun, datang la petang ke apa ke, dengan yakinnya aku cakap ada. tapi depends on weather jugak. kalau cuaca tak elok, then harapan memang macam telur jatuh terhempas dekat batu. okay takde mengena. jadi, jom lepak sesama dekat Putrajaya. set a date and time ya!

p/s
aku akan datang pada 27 mac pagi je sebab petang ada kelas. 29 mac pagi hingga petang je sebab malam ada event earth hour  pulak and 30 mac tak pasti lagi sampai jam berapa tapi yang pasti antara banyak-banyak tarikh tu, 30 mac aku paling tak sabar. kbai. kah!



1 comment:

  1. aku g 29 hb mlm..hehehe.tp dpt tgk balon tu dikempiskan jer........hukhuk

    ReplyDelete

Kalau rasa entry ni best, boleh komen :)