Nuffnang

Friday 6 May 2016

Power Rangers Live in Genting 2016 #199




Adakah anda peminat power rangers sejati? Sejak dari kecil lagi, I bet semua orang pernah tengok cerita power rangers. Dari Power Rangers Time la, power rangers yang ada animal la (aku tak ingat nama power rangers segala bagai tu, KAH KAH KAH), tapi apa yang aku tahu power rangers memang la tersangat best! aku tengok power rangers since aku kecik lagi and even aku da berusia 14 tahun, I still watch Power Rangers with all my cousin and my family. The bonding yang power rangers bawak within my family and cousin is really strong. Even masa zaman sekolah rendah pun, kalau tak main power rangers waktu rehat, memang la tak sah. :P

Ni yang aku nak habaq mai satu berita best ni. :3

Resorts World Genting akan bawak Power Rangers all the way from Japan tu Malaysia starting from 28 May 2016 until 26 June 2016!! Buat pertama kalinya, Power Rangers akan datang ke South East Asia and the lucky country is Malaysia. WEEHUUU! *clap clap clap* Kalau sebelum-sebelum ni, anda-anda semua just tengok Power Rangers dekat televisyen rumah masing-masing, now kita semua boleh hadap power rangers depan mata kita.

Tak ke best gila tu!



Akan ada dua team power rangers yang akan datang ke Malaysia iaitu Power Rangers Dino Charge di mana terdapat power rangers warna merah, biru, hijau, pink, dan juga hitam. And team power rangers lagi satu ialah Mighty Morphin which consist of Red, Pink, Blue, Black and Yellow. 



Event dan persembahan Power Rangers yang maha seronok ni (hiks XD) akan berlangsung di Genting International Showroom di mana akan terdapat crew dari Jepun dan Malaysia. But mainly of the Power Rangers cast is from Japan.

Kalau korang pergi event Ultraman dekat Resorts World Genting last year, akan ada watak resaksa jahat yang mengganas and suka musnahkan harta benda awam macam budak-budak vandalisme. Untuk power rangers ni jugak, akan ada watak jahat yang macam lahanat jahat which is Fury, Poisandra dan juga Vivix.

This is the details for the event and show

Name of the event : Power Rangers Live in Genting 2016
Date : 28 May 2016-26 June 2016
Time slot : 4pm and 9pm

Anda-anda semua boleh membeli tiket show Power Rangers which is for me quite okay and affordable la di website Resorts World Genting,


ataupun boleh sahaja call dengan mudah dan pantas di talian berikut

03-2718 1118

Harga untuk tiket,

VIP seat, RM 108

PS1, RM 88

PS2, RM68.

Terdapat juga harga untuk early bird which is kalau anda-anda semua membeli before 26 May 2016 and kalau anda ada Genting Rewards Cards, anda akan diskaun sebanyak 20% .

Tapi saya bukan member la. Macam mana ya?

Apa yang anda perlu buat ialah, dengan menjadi member kepada Resorts World Genting dengan secepat yang mungkin. For me this show is really good for kids and orang yang sudah berkeluarga sekarang. Mostly for those yang lahir tahun 80 an dan awal 90 an mesti layan punya la cerita power rangers masa zaman kanak-kanak dulu. Jadi, ini la masa yang terbaik untuk korang semua bawak kawan-kawan, sahabat handai, keluarga, anak-anak , anak saudara dan sebagainya ke Resorts World Genting and tonton bersama sambil bergelak ketawa riang ria.

Jadi apa tunggu lagi, jom purchase tiket power rangers ramai-ramai ke Resorts World Genting and beriang-ria di sana!! Mine already got 2 passes of VIP seat! How about yours? Let’s join me at Resorts World Genting and watch the show! J

p/s

Tak sabar nak tengok Power Rangers depan mata and purchase the merchandise!


3 comments:

  1. Still tunggu karya REMAJA

    ReplyDelete
  2. Hai.. nak Tanya.. kita ni baru first time nak try dgn sex anal ni.. kitaorg da try byk Kali.. tapi kita yg takut.. yelahhj.. sakit kot.. tapi disebabkan syg kat si dia.. adakah masa buat sex tu.. akan rasa mcm nak membuang.. tau kan apa yg dimaksudkan.. yelah just takut tgh dihenjut tu tetiba lain yg keluar.. malu kot.. respond..???

    ReplyDelete
  3. hahaha apakah mallowantilepton ni komen...hahaha...

    omg power ranger...dulu tengok movie dia banyak kali sampai tersangkut tape dalam tape player tu...hahaha...

    ReplyDelete

Kalau rasa entry ni best, boleh komen :)