Nuffnang

Monday 29 February 2016

Home tuition / tutor / cikgu tuisyen #191

Iklan untuk kawan aku.

Buat sesiapa yang inginkan khidmat seorang guru atau home tuition ataupun seorang tutor yang boleh mengajar anak dia ke anak sedara dia ke anak jiran dia ke apa ke, any subjek dari darjah 1 sehingga tingkatan 3, boleh la menghubungi kawan aku di talian berikut.

017 6326242

Khidmat kawan aku hanya available di sekitar Serdang / Bangi / Seri Kembangan / Taman Equine. kawan aku ni memerlukan duit untuk tampung pembelajaran dia sebenarnya.

kah kah kah. okay tipu. sebenarnya ni iklan untuk aku. sesiapa yang memerlukan khidmat seorang home tuition ke tutor ke cikgu untuk mengajar any subjek dari darjah 1 sampai tingkatan 3, boleh hubungi aku okay. siapa buat prank call kat aku, aku report police. KAH KAH KAH.

segala harga atau negotiation, boleh bincang pada number aku itu. sekian terima kasih.

selain itu, buat sesiapa yang nak buat camp untuk company ke, camp untuk budak-budak sekolah ke camp pengawas ke,  family day company ke apa ke, sukaneka ke macam-macam event lain la dan memerlukan khidmat event planner, boleh jugak contact pada number di atas untuk urusan selanjutnya. selain dari mengajar, aku dengan kengkawan aku jugak ada buat bisnes menguruskan event / majlis / kem dan berbagai-bagai lagi. selalunya kitorang uruskan kem dan family day. jika anda seorang cikgu sekolah yang nak buat kem atau jika anda seorang HR di sebuat syarikat nak buat event, jangan malu segan contact aku okay.

017 6326242

p/s
boleh tolong share tak pasal entry ni? I do really appreciate it :) dengan zaman sekarang yang wang turun naik, turun naik, kita memang kena kreatif untuk mencarik duit. siapa yang dapat tolong aku tu, memang aku bersyukur sungguh-sungguh la. hiks. terima kasih kerana membaca!

2 comments:

Kalau rasa entry ni best, boleh komen :)