Nuffnang

Wednesday 18 March 2015

Ultraman Show di puncak Genting!!

Hai semua!!!

Pada 1 Mac 2015 yang lalu, again, I’m heading to Genting Highland untuk tengok show pasal Ultraman. sebenarnya da lama aku tak jejak tanah tinggi kat Genting nu ha. haha. rindu jugak nak jejak atas sana and tengok show and makan makanan dia yang sedap. haha. okay,berbalik pada topic utama.

past few weeks ago, aku dengan beberapa orang blogger lain pergi ke Genting Highland untuk tengok show Ultraman yang super duppa best gila.

dulu dorang pernah buat teaser untuk Ultraman Show dekat Pavillion and masa tu memang deabak gila. jadi masa Genting hantar invitation untuk tengok Ultraman show secara live depan mata dekat Yahoo Mail, terus aku cakap setuju untuk pergi ke sana.

Walaupun Ultraman tu ialah cerita masa zaman kanak-kanak kau, cerita masa zaman kau masih lagi pakai pampers pakai buang, cerita masa kau baru umur 7, 8 tahun,  like sheriously, ianya ialah show yang sangat menarik, seronok and fun barabas. sesuai untuk seisi keluarga dari yang kecik mahupun yang besar. kalau untuk yang dewasa, sesuai untuk mengenang memori and ingat balik Ultraman yang korang pernah tengok before this masa zaman kanak-kanak. contohnya Ultraman Taro, Ultraman Tiga, Ultraman Gaia dan lain-lain lagi.

sesuai untuk kanak-kanak pulak sebab...... ye la, dorang budak kecik. mesti la rasa fun tengok Ultraman yang cool itu berlawan dengan resaksa ganas yang muka hodoh macam rasa nak tendang je. KAH KAH KAH. ayat tak boleh belah gila.

Ultraman Show di Genting bermula dari 19 Februari 2015 sehingga 22 Mac 2015 which is sampai ahad ni je. Hurry up guys! Tempah tiket korang dengan kadar segera untuk tengok Ultraman live depan mata. lagi-lagi sekarang ialah cuti sekolah, jadi amat sesuai la untuk korang semua bawak family korang ke puncak Genting sana. harga tiket yang dijual ialah

VIP – RM 88
PS1 – RM 68
PS2 – RM 48

kepada sesiapa pemegang Genting Rewards Card members, anda boleh dapat diskaun sebanyak 30% manakala kepada bukan pemegang Genting Rewards Card members, anda akan MENDAPAT diskaun sebanyak 15%. segala bagai diskaun ini, anda hanya akan dapat kalau anda membeli tiket ini dengan kadar awal dan super pantas.

untuk membeli tiket Ultraman Live in Genting 2015, anda boleh layari

www.rwgenting.com

ataupun call

03 - 2718 1118.

so, apa tunggu lagi. book your ticket dan jumpa ultraman impian anda di sana! dekat show tu jugak la akan ada sesi untuk amik gambar dengan Ultraman dengan kadar yang banyak dan tiada henti. selamat enjoy!

p/s
sorry da lama gila tak update blog. busy intern. kekecelaruan masalah dan sebagainya.


5 comments:

  1. hooiii.. apa kes ni?? rilex der.. chill je, intern tak lama.. so jgn amik pusing sgt ok.. chill ;-)

    ReplyDelete
  2. Actually aq nk gi sane gak dgn geng2 aq tapi parents aq tak bagi . HUH die kata mcm budak kecik kot . Ade je atuk atuk kat sane

    ReplyDelete
  3. Kemana menghilang??

    ReplyDelete
  4. Aku rasa dorang patut hire kau jadi salesman untuk event ni..
    Ada bakat :3

    ReplyDelete

Kalau rasa entry ni best, boleh komen :)